Sunday, November 29, 2015

Bright like the Sun



Hej hej!
Danas vam donosim jednu od mojih najdražih kombinacija. Ovu suknju sam kupila krajem ovog ljeta i nosila sam je kad god sam mogla. Već dugo sam je željela slikati za blog ali svaki put bi me nešto spriječilo u tome. Jednostavno sam zaljubljena u ovu suknju! Boja je tako vedra i upadljiva da jednostavno u ovoj suknji ne možeš proći ne zamjećeno haha :D
Uz moju najdražu suknju donosim vam i svoje najdraže cipele. Inače sam luda za kraljevsko plavom bojom tako da nisam mogla odoljeti ni ovim cipelama kada sam ih vidjela iako nisu najudobnije cipele na svijetu.
Žuto plava kombinacija jedna je od mojih favorita, a kako se vama sviđa? :D


Hej hej!
Today I'm showing you one of my favourite combinations. This skirt I bought at end of the summer and I wore it whenever I could. For a long time I wanted to take picture of it for a blog but every time something would happened and prevent me. I'm so so sooo in love with this skirt! Colour is so bright and noticeable that you can't wear it and be undetected haha :D
With my favourite skirt I bring you my favourite shoes. I'm crazy for the royal blue so I couldn't resist when I saw these shoes although they aren't very comfortable.
Yellow - blue combination is one of my favourites, how do you like it?












Suknja/Skirt - Amadeus Jeans
Džemper/Swetaer - Caliope
Cipele/Shoes - Zara

24 comments:

  1. That skirt is really chic!Love it!
    Kisses
    Eloise
    www.fizzyfashion.com

    ReplyDelete
  2. Dobar ti je post ;) Pogledaj moj blog i uclani se ako zelis ja na tvoj vec jesam ;)
    lejlaleca.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. very beautiful outfit!

    http://www.thefashionprincess.it

    ReplyDelete
  4. Your look is amazing!
    I really love this skirt!
    Kisses from Spain

    http://www.coco-smile.com/

    ReplyDelete
  5. Odlican outfit,ne znam sta mi se vise svidja u njemu,da li suknja ili te predivne stikle ! <3

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Such cute shoes!
    http://lifestylefinesse.com

    ReplyDelete
  7. OMG! I love this look! The skirt is so fab!
    xoxo, Vanessa
    www.WhatWouldVWear.net

    ReplyDelete
  8. This skirt is such a pretty piece! I love its bright color and style! It looks perfect with the blue shoes! You look fantastic in this cute and colorful outfit!

    Danielle
    www.spring2spring.com

    ReplyDelete
  9. Oh I love it your shoes are gorgeous
    Beautiful skirt
    Great style
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  10. I like very much this skirt Kataryna....so beautiful color!!! Have a nice day and thank you for your visit!!! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    ReplyDelete