Sunday, September 20, 2015

Just around the corner...

Hej hej!
Danas Vam donosim jedan novi outfit. Nosila sam ga prije par dana kad sam išla u šetnju svojim malim otokom. Sasvim sam slučajno naišla na ova divna, stara vrata koja su oduvijek tu, u istoj ulici kojom sam prošla već milijun puta ali nikad nisam obraćala pažnju na njih. Čudno je to kako nas stvari okružuju koje uopće ne primjećujemo, zar ne? Kad sam ugledala ova vrata morala sam se slikati ispred njih, tako da je ovo nastalo poprilično spontano.
Nosim haljinu koja je kombinacija duge i kratke, jer od ispod ima kratku usku podsuknju, a preko toga ovaj dugi dio sa nekoliko velikih proreza koji je čine jako lepršavom. Zbog tog mi je haljina vrh! :D
Kao što vidite zaljubljena sam u ovu jeans jaknicu i na sve je nosim pa i na ovu haljinu haha. Iako je ovaj dan ipak bilo malo prevruće za čizmice čini mi se da ovoj kombinaciji daju jednu dozu rockerskog stila, što Vi mislite? :D


 haljina- Tally Weijl
jaknica - Mango
čizme- CCC







xoxo,
K.

2 comments:

  1. Jako si slatka. Sviđaju mi se i čizme i jakna i haljina. :)

    Nadam se da se pratimo. <3

    ReplyDelete