Friday, June 26, 2015

Beginning of something new




Hej! :) Prvo da se predstavim, ja sam Katarina, imam 20 godina, dolazim iz Zadra a trenutno studiram u Zagrebu. Napravila sam ovaj blog sa željom da podijelim sa ljudima sve ono što volim i što me zanima. A što me to zanima? Moda, na prvom mjestu, ali tu su još razne stvari poput beauty proizvoda i savjeta, nekakvih "uradi sam ideja" nekakvih recepata, putovanja i upoznavanje novih mjesta... Pa svega pomalo :) Nadam se da ćete uživati ovdje i da će ovo biti i vaše i moje mjesto za opuštanje :)
Pa sada, da počnemo, ovaj outfit sam nosila nedavno na pričesti moje rođakinje. Bijela haljina sa velikim cvjetovima, koja je za mene favorit za ljeto i proljeće, s njom sam spojila običnu jeans jaknu te dodala plave detalje, poput plave torbice i Zarinih plavih cipela koje su mi najdraži rođendanski poklon ikad!!! ;))

No comments:

Post a Comment